Thursday, January 17, 2008

Lega!

Leganya hari ni. Remember I told u yesterday that I had to give talk....ya ya dah selesai dah. U know i still have the goosebumps before giving the talk. Even bukan setakat sebelum bagi talk that is on the day itself but semalaman and the day before pun. Nervous bangat ba. Tadi bila sampai kat tempat tu nak jalan ke the class pun aramak bergetar lutut. Terpaksa stop tengah jalan...got to catch my breath dulu. Nak teruskan perjalanan tu fuh letih...lembik kepala lutut. Cam agar-agar. Alah berapa meter jek. Over gemuruh. My father said I ni banyak sangat darah gemuruh.
I went there early. Sampai 45mins before start. Saja nak relekkan diri. Nasib baik jumpa banyak familiar faces so my nervousness tu slowly subsidelah. But still damn nervous. But at the end of the day I think everything went well. I thinklah....dunno their feedback. Syok gak bagi talk ni. Share your knowledge with others banyak dapat pahala. But the part about being very nervous tu...emmm...I dont likeeee....
So hari ni kene stayback sampai malam. Not that I want to but have to. My duty maa. Hemmmm hope malam ni ada client...hikhik..not like u think...:). Tomorrow Friday....makan kat mana ek....maybe somewhere yang tak mahal but sedap...hujung-hujung bulan ni paham-paham jelah. Ok adios.

No comments: