Tuesday, April 8, 2008

Hemmm....

Hemmm...actually dunno what to write. No interesting things yang berlaku for the past few days. Only on the new working place...bla...bla...well I am adapting fine here. Wat to do nak tanak kena gak adapt kan. But overall it is not that bad as certain people claimed. Hem btw...wat do u think of the last AF concert? The best I think Nadia. She can really sing kan. But I am happy Lufya keluar. Just waiting for Stacy to be eliminated. Ya memanglah she has a good vocal but I think dia ni tarak commercial valuelah. I mean frankly speaking kan if she one fine day jadi penyanyi u think akan bertahan lama ke? Look at Candy from AF5. She sure has a lot of potential. But what happen to her now? Hem...bukan setakat suam-suam kuku, suam-suam lidah pun tak. U see memang Stacy tak ke mana so stop voting her. Haha...kejam-kejam.
Hari ni cam happy sebab all the important people here takde. Semua pegi conference so the office ni kami yang punya!!! Yesterday masa nak balik umah sesat kat Putrajaya ni. Bukan sesat kat KL. I think kat sini kan the route are a bit confusinglah. I mean I wanted to use the Putrajaya highway yesterday, so hubby told me you got to find Cyberjaya signboard and walla..eventually u might jumpala the highway. Unfortunately for me, masa keluar dari parking tuh tersalah keluar pintu so I ended sampai kat Alamanda. But at the end of the day managed to find the highway and managed to reach home safe and sound. Hem banyak lagi nak belajar ni kat sini.
Today dunno kalau dapat jumpa jalan. Doakanlah ye. This weekend hope to entertain sister at my house. Yelah dia pun tak penah datang my house. Orang yang duk area KL pun blom sampai. Yang jauh dah sampai dulu.
Ok..write later. And nanti singgahla to my other blog. I am going to update this one very useful book..

2 comments:

syida said...

hmmmm...mana ada tpt yg perfect pun...yg penting..kite yg bat tpt tu best...hahahahha....yang paling penting enjoy ur life 2 the fullest....setakat pi lunch kat putrajaya tu... takde hall pun...so next time..korang plak turun shah alam ek...

nuruliz said...

Isk aku belum lagi nak menyempat-nyempat update. Tungguuu