Monday, June 2, 2008

Mama's birthday

Selamat Hari Jadi Mama!! Hari ni birthday mama..2/6...but we decided to have an early celebration. Yelah birthday mama jatuh hari ni..Monday..keje kan so we adik beradik decided to celebrate awal. Lepas pikior banyak, dan memikiorkan tempat yang dekat ngan umah, we decided nak belanja mama and abah makan kat Bora Ombak. Dekat je ngan umah. Senang. Lagipun my sis ada kat umah mama. Cuti sekolah. So better cari yang dekat.
Sebelum tu abah cakap tamau duk luar sebab takut nyamuk. Yelah cucu kecik banyak...so nasiblah bila sampai my eldest sis dia tanya nak duk luar ke dalam, dengan sepantas kilat I terus jawab 'dalam' coz senang skit hati. Sejuklah kan. Well Bora Ombak ni luar dia agak menariklah. Ala-ala Bali gitu but dalam ada life band. So lepas all of us finally seated and ordered my bro in law pi bisik to the singer to sing 'happy Birthday' to my mum. So after makan, the singer came to our table with a piece of cake and sang the birthday song. Mom was shocked gaklah but muka mantain selamba. The singer then gave the mike to my dad, and dad who loves to sing pun apalagi menyumbangkanlah suaranya..hehehe...seronok sangat...we even requested a couple of songs such as Pagi Yang Gelap..of course dari aku..(Syida ngaper kau allergic lagu nih?), Ketulusan Cinta, Anuar Zain but tak dinyanyikan. They sang Dealova for my mum. What I ate??...of course my favourite..Fettucini Carbonara..all in all it was one memorable evening and we really had a great time despite earlier mom and dad were reluctant to go. They prefered having barbeque at home...which is sooo unlikely coz we havent had that tempat barbeque tu lagi..that's why..maybe I can suggest during my birthday ke...wahhhh...terlebih sudahh...

Whole bunch of my family-gelap skit maklumlah camera phone yang tak secanggih mana

Birthday mom

Hubby and daughter-sik sik tepon je

Yang diri tu my bro inlaw-sibuk nak order...hujung our maids...

P/S: Maceh hubby sebab tolong merasuah jaga untuk save parking space kalau tak musti kena bambu nya my dear daddy...fuh lega...

4 comments:

ASI said...

Thank you soo much for everything...i'm in debt to you...remind me when i get my arries, i will treat everyone to asmall 'khenduri'.:)kak min

syida said...

allergic tulla lagu tu..skrg ni aku gila lagu rossa.. ayat2 cinta.. layang jiwagitu..hehehehe..

dgr la kat blog aku..tangkap syahdu tu....

nuruliz said...

Sis Min...janganlah anggap debt..anggap belanja tau. Bila lagi.
Syida..aku sukah lagu tuh..but awat hang allegic..soalan tak jawab tuh

syida said...

hm.. aku rase lirik die.. bikin confused... mmg membuat hariku gelap..huhuhgu