Friday, June 27, 2008

BOSANNYERRR!!!

Lama kan tak post entry here...sibuk skitlah, tu yang tak sempat. This weekend dengan penuh rajinnya akan cuba mengupdatekan the blog ngan penuh gigih lagi. Sebenarnya buat masa ni tengah dengar arguments dari pihak-pihak tertentu. But it was not me yang kena decide...just sit here dengan muka yang comel gitu...kuikui...tapi berapa lama jek boleh but muka comey..bosannyyerrr..sure kengkawan ku yang lain agak heran bilalah aku mengupdate blog ni. Baiklah kengkawan masa depa-depa ni tengah dok argue dan 'bapak angkat' aku tengah bebel kat atas, aku updatelah. Ada plak connection internet. Laju plak tu. Jadi untuk mengelakkan bosan lain kali bawaklah lap top.
Oh btw i have my own lap top now. Sapa kata gomen tak baik..ada pa dia bagi lap top sorang satu. Laptop kat umah hubby sorang je yang kerjakan. Sabar jelah. 'That letter is way over the....itulah yang bapak angkat aku tuh tengah bebel. Bilalah nak abis.Ni dah 10.30am...hari Jumaat ni lunch awal so cadang nak pi Alamanda...ada project skit dengan Mrs Mothercare (saja tak mau guna nama sebenar)....u know who u are...tapi macam panjang je bebelan mamat sorang nih. But one thing for sure takkan sampai petang. The parties ada meeting. Selamat.
Mak oii...ni dah tahap ngarut-ngarut dah ni. Nanti weekend ni nak update my trip to Johor two weeks ago. Bestlah gak.
Dahlah penat plak mngarut. Kang tah apa-apa lagi nak tulis.

1 comment:

Anonymous said...

Ha..ha.. aku lah tu mrs Mothercare..kui kui.. aku pun mrs baby poney, mrs baby kiko, mrs pigeon, mrs avent dan yg sewaktu dengannya.. Heheh aku akan carik nama tuk' kau!! Bosan nyer kerja kita kan...:-)