Monday, August 11, 2008

9.8.2008



hikhikhik..jangan nyampah ke geli geleman ke or whatsoever ek..sebenarnya memang betullah tu..me birthday yang ke..ehem ehem rahsia...Biasa and very simple. No grand celebration. Only with hubby and daughter. Hubby gave me a beautiful watch. My best friend Feeda also gave me a watch. Memang best. Dahla lama tak ada jam baru. The last time masa hantaran wedding jek. Hubby gave me a very elegant watch which sesuai untuk formal events while Feeda gave me jam yang sesuai untuk santai dan ke office. Walau apa pun memang best jam-jam tu. MrsMothercare bila lagi..hikhikhik...

Since hubby got class in the morning, tengahari baru pi celebrate. Taklah celebrate tara mana pun. Just went out for lunch jek. Initially I wanted to go to my fav restaurant..Delicious but hubby said jalan mesti jem coz later in the evening we have to head to Shah Alam for my superior's daughter's wedding. So in the end pi KLCC..had birthday lunch kat Chakri Place. Me fav..tomyam..ada gambar kat bawah nanti. I had nasi pineapple, (reminds me so much of pineapple rice in Thamnak Thai in KK), tom yam kung, ginger prawns and daging black pepper. Daughter had ice cream. Dia dah makan awal-awal. After makan went to Kinokuniya which I bought a Jeffrey Archer book..best sangat..well tu bukan hadiah harijadi untuk diri sendiri hadiah untuk diri sendiri would be my new car..hehehehe..alah keta murah jek. Manala ada duit nak beli yang mahal. Hadiah tuk dirik sendiri.

Malam went to the wedding. Grand wedding. Ramai orang, bosses pun ramai but as usual buat bodo jek. Makan sangat sedap. Hubby had his second serving..as he will usually have kalau makan nasik minyak. Muskil...muskil...
Well i'll let the pics do the talking now...

Watches



Hubby's gift

Chakri Place



Pineapple fried rice


Tomyam, ginger prawn, black pepper


Gift from the host

Nasi kenduri..udang, ayam, acar, dendeng..fuh meletops

1 comment:

Green Malay said...

chehhh...

setakat muskil aje ke? try la ikut resipi tu...baru la terjawab kemuskilan tu...hehehe...