Thursday, August 21, 2008

Italian Food




Yesterday malam dengan kelam kabutnya me and hubby went out in search of lampu-lampu for our new home. Disebabkan before this we have been so so busy (ehem..hubby je busy melampau...banyak lak tanggungjawab dia lately....ngada-ngada) so tak sempat nak pegi beli lampu. Suddenly yesterday hubby said his friends nak datang pasang tonight and 2moro's night. Kelam kabut lagilah jawabnya. So i just grab mana-mana lampu yang ok. Nothing fancy. Janji harga ok. Tomorrow I will snap lampu-lampu yang telah dipasangkan.


On the way banck tu hubby lapar..so the nearest keda and yang tak serve rice adalah Gino's Pizza. As usual I had my favourite spaghetti carbonara while hubby had tah apa tah...ada grilled chicken and pasta. The carbonara was ok but I think tak padan ngan harga. Lil one had garlic bread and some of my spaghetti. Out of 5 stars I would give 3.5 jek.

Ni restoren tuh..gambar gelap coz biasalah guna camera phone yang cikai jek

Mine

Hubby's
P/S: MrsBeautiful dah berjaya belikan barang ku di Avon..jumpa gak akhirnya. But cannot showlah sini...hehehe

No comments: