Thursday, August 28, 2008

Kekasihku Seru

Fuh..dengar tajuk pun dah macam-seram-seram gitu kan? I am looking forward to this series every Thursday. I love horror movies but unfortunately my other half thinks that horror movies were too childish and too 'fake'. So lama dah tak dapat tengok citer hantu. Tulah bila Kekasihku Seru ada kat tv3 yang syok tu. Dapat gak tengok cerita seram. Tapikan tak berani sebenarnya nak tengok sorang-sorang. So I have to drag my reluctant hubby to accompany me meaning he too has to watch. But u know he has become attach to that series a swell. Kept on asking me yesterday whether that series malam ni ke tak..huarhuarhuar....talking bout orang yang selalu kutuk cerita hantu ni. Seriously especially to Farah who hates cerita-cerita Melayu kan u better watch this one. Worth watching my fren.
Btw makaseh MrsJohoe sebab belanja lunch tadi. Tak sangka. Maklumlah tunggakan riban-riban gak and sedekah to the three of us ni kira oklah tu. Andai ku tau ku makan lamb stew...hahahaha..idakla...cukuplah macaroni and cheese tadi.
Rajin mengupdate lately ni. Maklumlah not too busy as my friends said...'orang-orang yang tak duty bulan 9 ni'...well...well..well. Takpe korang buli aku skang, bulan 11 ni siapla korang...huhuhu...
Wokeh got to prepare nak balik dah. Selamat menyambut bulan pose...!!!

3 comments:

Anonymous said...

Bulan 11 kami akan menurut perintah ko.. Best nye..dahlah bukan bulan puasa, x de duty lak tu.. jgn jealous.. I guess i can't bee too happy until the jadual keluar kan...:-)

-Mrs Mothercare-

syida said...

hmm... bagi aku yg duduk kat s.alam ni.. x kisah pun bulan apa.. x nervous pun..[ gila poyo..] ;P

nuruliz said...

Mrs.Mothercare
Cuba ko tengok budak poyo sorang ni. Isk jom tarik dia mai sini...

MsBandung
Ko sangat poyo...hehe..but i likeeee..apa kata ko meh sini. We can do everything to bring u here...huhu..