Friday, December 14, 2007

CINTA

CINTA

Menatap jalan yang menjauh

Tentukan arah yg ku mau

Tempatkan aku pada satu

Peristiwa yang membuat hati lara


Di dekat engkau aku tenang

Sendu matamu penuh tanya

Misteri hidup akankah menghilang

Dan bahagia di akhir cerita


Cinta tegarkan hatiku

Tak mau sesuatu merenggut engkau

Naluriku berkata

Tak ingin terulang lagi

Kehilangan cinta hati

Bagai raga tak bernyawa


Aku junjung petuamu

Cintai dia yang mencintaiku

Hati yang dulu belayar

Kini telah menepi

Bukankah hidup kita

Akhirnya harus bahagia


Cinta

Biar saja ada

Yang terjadi biar saja terjadi

Bagai manapun hidup

Memang hanya cerita

Cerita tentang meninggalkan dengan ditinggalkan

Cinta…



I really like to post song's lyrics here. Kadang-kadang susah kita nak express diri kita by saying outloud or some things are just not meant to be said. That's why one way to express myself is by songs. Sebenarnya lagu-lagu yang I post here ada kena-mengena dengan hidup saya tak kiralah past or present. So it is actually describing who I really am and what I am feeling at the moment. And ia juga adalah cerita kisah silam saya. Cuma which songs describe which time tu tak boleh nak cakap. Then and again I leave to your imagination. You know bila I'm sad or when I'm feeling blue i like to listen to this song tittle Sara...sebenarnya takada kena mengena dengan my life pun cuma I like the melody. So soothing and lepas tu kurang sikitlah kesedihan tu. Macam tulah......

Ha..last Wednesday went to Restoren Halia for a farewell lunch. This weekend I'll post u the pics. Oklah...tunggguuuuu...

No comments: