Wednesday, March 12, 2008

Majlis Perpisahan lagi....

Malunyerrrrrr...hari ni my office kat Teluk Intan ni conducted a farewell lunch for me...Baru tak sampai sebulan dah ada majlis perpisahan. Siap dapat hadiah pulak tuh...kena bagi ucapan lagi. Malu sungguh. But nasib ada jugak orang lain yang diraikan. I ni ala-ala terselitlah...but still so maluuu...tapi takpa bak kata Syida kumpul hadiah...kuikuikui. The farewell was wonderfully done. Siap hias meja, ada flowers kat meja, kerusi, ada background music pulak tuh. So sweet and the staff yang datang pun siap pakai baju hijau sedondon. Sempat lagi ambik gambar tadi...

Sedondon kan..so cun

Hidangan dan hiasan sempena majlis

Lauk pauk...penuh pinggan

Sijil Penghargaan dan cenderahati...terharu

Lepas ni harap dapatlah menyesuaikan diri dengan jayanya di tempat baru. Bukannya pa risau jugak sebab I'll be doing new things over there. Tapi oklah kot...belajar...Terima kasih Teluk Intan for the lovely farewell...lap all of you...

6 comments:

syida said...

tahniah le....sure buku rekod service ko pjg berjela kannn....anyway..power up dressing plizzzzzzzzzzz....

nuruliz said...

Syida
Aku kalau bab-bab power up dressing ni kena tanya kaulah...nak match kasut ngan beg ke...baju korporat ke..kaula sifuku...hehehehe

syida said...

kalau ko nak ajak aku shopping..aku no hal je..i loveeeee 2 share my views..hehehhehe..

nuruliz said...

Okeh...nanti kita kuar...hehehe..pastu minuum starbucks

Anonymous said...

wan,
ko ni banyak betol story...time boring2 leh ah aku baca blog ko sambil tersenyum sorang2...aku nak buat blog sendiri, nantilah tunggu zeera buat blog baru aku buat...apa ek yang interesting dalam hidup aku??? heheh ada tu ada tapi kalo ada yang lebih interesting, aku buat la blog macam ko....

nuruliz said...

Zalin
Sebenarnya life kita memang interesting. Semua orang punya tau. Try ah dulu..aku pasti singgah kat blog kau. Lagipun macam nilah nak tau kehidupan seseorang tuh